Türk İmar-Sen Ordu İl Başkanı Ensar Sancaktaroğlu, Türkiye Kamu-Sen ve çatısı altında faaliyet gösteren Türk İmar-Sen’in kuruluş yıl dönümü ile hak, emek ve adalet mücadelesinin 34. yılı vesilesiyle yazılı bir açıklama yayımladı. Sancaktaroğlu, "İlkemiz Önce Ülkemiz diyerek çıktığımız bu yolda, kamu çalışanlarının en güçlü sesi olmaya devam ediyoruz" dedi.
18 Haziran 1992 tarihinde temelleri atılan Türkiye Kamu-Sen’in, geçen 34 yıllık süreçte yalnızca kamu çalışanlarının ekonomik ve sosyal haklarını savunan bir sendikal yapı olmakla kalmadığını vurgulayan Ensar Sancaktaroğlu, teşkilatın aynı zamanda milli ve manevi değerlerine bağlı, ilkeli, kararlı ve sorumlu sendikacılığın da öncüsü olduğunu belirtti.
"Sendikal Hayatımıza Yön Veren Sayısız Kazanımın Mimarıyız"
Türkiye Kamu-Sen’in kurulduğu günden bu yana "Önce Ülkemiz" anlayışıyla hareket ettiğini ifade eden Sancaktaroğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"Teşkilatımız, kamu görevlilerinin hak kayıplarına karşı mücadele etmiş, çalışma hayatının sorunlarına çözüm üretmiş ve sendikal hayatımıza yön veren sayısız kazanımın mimarı olmuştur. Kamu çalışanlarının alın terini korumayı, emeğin hakkını teslim etmeyi ve adaletin tesisini temel görev kabul eden teşkilatımız, dün olduğu gibi bugün de çalışanlarımızın en güçlü sesi olmayı sürdürmektedir."
"Milli Duruşun ve Toplumsal Dayanışmanın Sembolü"
Millet sevgisini, vatan aşkını ve milli birlik ruhunu sendikal mücadelenin merkezine yerleştirdiklerini belirten Türk İmar-Sen Ordu İl Başkanı Ensar Sancaktaroğlu, Türkiye Kamu-Sen’in yalnızca bir sendikal hareket değil; aynı zamanda milli duruşun, toplumsal dayanışmanın ve ortak değerler etrafında kenetlenmenin sembolü haline geldiğini ifade etti.
Sancaktaroğlu, teşkilatın ayrıştırıcı değil birleştirici bir vizyonla hareket ettiğini dile getirerek, "Erdemli sendikacılık anlayışını ilke edinen teşkilatımız, kamu çalışanlarının geleceği için üretmeye, mücadele etmeye ve çözüm geliştirmeye devam etmektedir" dedi.
"Aramızdan Ayrılan Dava Arkadaşlarımızı Rahmetle Yad Ediyorum"
Mesajında, sendikanın bugünlere ulaşmasında emeği geçen tüm teşkilat mensuplarına teşekkür eden Sancaktaroğlu, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
"Bugünlere ulaşmamızda emeği bulunan tüm dava arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. İşyeri temsilcilerimizden şube yöneticilerimize, il ve ilçe temsilcilerimizden genel merkez yöneticilerimize, geçmiş dönem yöneticilerimizden genel başkanlarımıza kadar bu büyük ailenin her ferdine şükranlarımı sunuyorum. Türkiye Kamu-Sen’in gücüne güç katan tüm üyelerimizi saygıyla selamlıyor; aramızdan ayrılan dava arkadaşlarımızı rahmet, minnet ve özlemle yad ediyorum. Geçmişten aldığımız güç, milletimizden aldığımız destek ve teşkilatımızın sarsılmaz iradesiyle, hak ve emek mücadelemizi aynı inanç ve kararlılıkla geleceğe taşımaya devam edeceğiz."