Türkiye Çevre Haftası kapsamında Gülyalı’da düzenlenen program, Marinoport AVM Amfi Tiyatrosu’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Programa Gülyalı Belediye Başkanı Medet Sipahi’nin yanı sıra Ordu-Giresun Havalimanı Müdürü Zeki Şensoy, İlçe Millî Eğitim Müdürü Mehmet Azaklı, protokol üyeleri, kurum amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
GERİ DÖNÜŞÜM DEFİLESİ BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI
Etkinlikte çevre bilincinin önemine vurgu yapılırken, öğrencilerin geri dönüşüm malzemelerinden hazırladığı Çevre Haftası Kostüm Defilesi izleyenlerden büyük alkış aldı. Miniklerin çevre temalı tasarımları programa damga vurdu.
ÖĞRENCİLERDEN RENKLİ GÖSTERİLER
Program kapsamında öğrencilerin sergilediği dans gösterileri büyük ilgi gördü. Çevre duyarlılığına dikkat çeken gösteriler ve verilen mesajlar katılımcılar tarafından beğeniyle karşılandı.
DERECEYE GİREN OKULLARA ÖDÜL
Etkinlik çerçevesinde düzenlenen yarışmalarda derece elde eden okullara ödülleri takdim edildi. Ayrıca çevre ve eğitim alanında katkı sunan kişi ve kurumlara plaket verilerek teşekkür edildi.
“DÜNYA BİZE EMANET”
Gülyalı Belediye Başkanı Medet Sipahi, çevreyi korumanın gelecek nesillere karşı en önemli sorumluluklardan biri olduğunu belirterek, “Dünya Bize Emanet anlayışıyla çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz” dedi.
KATKI SUNANLARA TEŞEKKÜR
Başkan Sipahi, programın gerçekleşmesinde emeği bulunan öğretmenlere, öğrencilere, velilere, kurum temsilcilerine ve tüm katılımcılara teşekkür ederek Türkiye Çevre Haftası’nın ilçeye ve ülkeye hayırlı olmasını temenni etti.