Ordu'da düzenlenen Okul Sporları Genç B Kız-Erkek Voleybol İl Birinciliği Müsabakaları, büyük heyecana sahne olan karşılaşmaların ardından tamamlandı. Atatürk Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonda genç sporcular, ortaya koydukları mücadele ve performanslarla izleyenlerden tam not aldı.
Müsabakalar boyunca takımlar, hem başarı için mücadele etti hem de centilmenlik örneği sergiledi. Çekişmeli geçen karşılaşmalar, voleybola olan ilginin ve spor kültürünün gençler arasında her geçen gün daha da güçlendiğini gösterdi.
Genç B Kızlar kategorisinde şampiyonluğu Ordu Fen Lisesi elde ederken, Muhsin Yazıcıoğlu Spor Lisesi ikinci, Ünye Anadolu İmam Hatip Lisesi ise üçüncü oldu.
Genç B Erkekler kategorisinde ise Ünye Fen Lisesi birincilik kürsüsüne çıkarken, Ordu Fen Lisesi organizasyonu ikinci sırada tamamladı.
Dereceye giren okul takımlarına düzenlenen törenle kupa ve madalyaları takdim edildi. Sporcuların sevinci ve gururu törende renkli görüntülere sahne oldu.
Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Hakan Yüksel, organizasyonun ardından yaptığı açıklamada, "Başarı gösteren tüm sporcularımızı, antrenörlerimizi, beden eğitimi öğretmenlerimizi ve emeği geçen herkesi tebrik ediyoruz" ifadelerini kullandı.